Strony

piątek, 4 marca 2016

Z masy solnej.

Widziałam na blogach śliczne figurki z masy solnej.Postanowiłam i ja troszkę polepić.
                                                                             
                               Zdjęcia wyszły do niczego/nie wyłączyłam lampy w aparacie.Obiecują,że następnym razem będą wyrażniejsze.                                                                                                                                                                        

                               

                           

                           


                                 

                                               

Uśmiecham się sama do siebie patrząc na moje wypociny.Raczkuję w masie solnej.Ha,ha,ha
Spróbować każdy może.Pa,pa...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz