Strony

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Na różowo.


Lubię różowy kolor.W ogóle kolory pastelowe bardziej do mnie przemawiają ,niż te szaro bure.I tak powstało parę  rzeczy w różu.                                                                                                                                                                                                                                                           








                       Na to pudło sporych rozmiarów kupiłam arkusz tektury i wiadereczko kleju.Gwiazdki ulepiłam z masy solnej.Mam w nim koroneczki ,wstążki różnego kalibru.                                                                                            
                                                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                               Dzbanuszków uszyłam kilka.Umieszczę je w innym poście.A teraz pędzę do garów bo mi coś tam kipieć zaczyna.Pa,Pa....        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz