Strony

niedziela, 22 maja 2016

Ścieżki w ogródkach

Witam serdecznie w tą piękną słoneczną niedzielę.
Z samego rana poszłam podlać ogródek i dostałam szoku.Prawie zniknęła fasolka i ogórki.Listków nie ma tylko łodyżki stoją jak słupy.Nie wiedziałam co się stało.To fakt że nie było mnie w ogródku parę dni.Przyjrzałam się z bliska i zobaczyłam rój mrówek.Nie wiem czy one obgryzły mi fasolę i ogórki czy wykopały tunele pod warzywami i doprowadziły do ich uschnięcia.
Zaczęłam szukać w necie domowych sposobów na pozbycie się mrówek.Jedni piszą żeby użyć octu,inni rozsypać proszek do pieczenia.Polałam jednym ,posypałam drugim a one dalej łażą.Może mi coś doradzicie ,proszę...

Przy okazji pokarzę Wam moje kochane co znalazłam w necie.Fajne rzeczy do ogródka które można też zrobić samemu.
Przecudne ścieżki.Marzą mi się takie.
Zamówiłam na allegro formę do cementu  w kształcie kamieni.Muszę się wziąć w końcu za zrobienie ścieżki.Zaraz Wam pokarzę jak to się robi tanim kosztem.
               
                                                                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                                       

                                                                                                                                                 
                
                                                                                                                                                                                                              Jeśli wolimy kolorowe ścieżki ,  trzeba dodać barwnika do cementu.                                                                                                                                                                                                                                                                        
                                                    
       A tu inna ścieżka. Na pewno  koszty jej zrobienia są o wiele większe .
   No cóż kończę ten post.Do następnego ,pa,pa,pa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz